Structuur
De ambtelijke organisatie van de gemeente Laarbeek staat onder leiding van gemeentesecretaris mevrouw Jolanda van de Ven. Naast algemeen directeur is zij ook adviseur van het college van burgemeester en wethouders. De gemeentesecretaris wordt ondersteund vanuit de Staf.
De ambtelijke organisatie is ingedeeld in een drietal afdelingen. Afdeling Bedrijfsvoering, afdeling Leefomgeving en afdeling Samenleving. Iedere afdeling heeft een afdelingsmanager. Iedere afdeling telt meerdere Teams. Ieder Team heeft een coördinator.
De afdeling Bedrijfsvoering bevat de volgende Teams:
- Communicatie & Ondersteuning;
- Informatievoorziening;
- Financiën en Juridische zaken;
- ICT;
- P&O;
- Personeels- en salarisadministratie.
De afdeling Leefomgeving bevat de volgende Teams:
- Duurzaamheid;
- Ruimtelijke ontwikkeling;
- Ruimtelijk beleid;
- Toetsing & handhaving;
- Beheer openbare ruimte;
- Buitendienst.
De afdeling Samenleving bevat de volgende Teams:
- Beleid sociaal & Veiligheid;
- Maatschappelijk vastgoed & Facilitair;
- Uitvoering samenleving;
- Klantcontacten.
In de bijlage kunt u het overzicht van de organisatie visueel zien.